pondělí 24. ledna 2011

A co bude dál...?


Po předešlém příspěvku mě tak napadlo, že letos je asi nejlepší příležitost pozastavit se nad skladbami a alby mé nejoblíbenější skupiny Queen. Slovo "nejoblíbenější" však ani zdaleka nevystihuje můj vztah k hudbě, která mě asi do značné míry ovlivnila a je se mnou již 20 let. A tak jsem si připravil několik příspěvků na téma Queen. Týkat by se měly jejich alb, videoklipů a také singlů, na jejichž B-stranách se nalézaly skladby, které nepatří k tomu "profláknutému" - tedy takové, které se většinou dostaly jen na singl a nikoliv na řadové album, čímž do značné míry ušly masové známosti.
Podmiňovací způsob "by se měly" je odvozen od faktu, že se mnou aplikace od včerejška nekamarádí a při každém pokusu o uložení nebo náhledu hlásí "Příspěvek nebyl uložen kvůli chybám ve formuláři". Zdá se, že možné je hned publikovat, ale vzhledem k tomu, že bych si rád pohrál s formátováním příspěvků, nechci riskovat, že zde budou nějaké paskvily. Progooglil jsem všechny možnosti, varianty a rady a zatím nic nepomáhá. Dám tomu pár dní, třeba se to zpraví tak nějak samo... do té doby zdar...

P.S. Tak je to ještě zajímavější. Příspěvek lze publikovat a po publikování ho ještě jednou upravit, ale vždy jen jednou. Po opětovném uložení zase vyskočí ona podivná hláška. Asi to je rozbitý...

Žádné komentáře: