čtvrtek 3. února 2011

A jedeme dál...

Tak se zdá, že si Google pospíšil s nápravou chyby, kterou jsem popisoval níže (a podle všeho jsem nebyl jediný), takže může pokračovat mé Queen běsnění. Drazí přátelé, odpusťte, ale však víte, že to myslím upřímně. Už nyní čeká ve frontě několik příspěvků, kdy bych rád poukázal jak na slibované nepříliš známé singly, tak i na nepříliš známé cover verze. Což může být docela maso, protože snad každý, kdo se kdy pokusil o svoji verzi písně od Queen (nebo Freddieho Mercuryho), lehce vyhořel...

Což mi připomíná, že jsem se několikrát zaposlouchal v rádiu do songů skupiny Elán a přišlo mi, že v některých polohách je mečák Jožo Ráže až podezřele podobný Mercuryho barytonu. Jak by to asi znělo, kdyby Ráž zapěl něco od Queen? Na vzpomínkovém koncertě v pražském Rudolfinu  roku 2001 Jožo Ráž pro nemoc nevystoupil. Nedávno jsem ale narazil na mnohem starší záležitost a zde je odpověď na moji otázku...

Žádné komentáře: