středa 8. srpna 2018

A co bude dál...

Po několika letech jsem zabrousil na svůj blog a s velkým překvapením jsem si uvědomil, kolik stovek stránek jsem tu stihl popsat. A pak jako když utne...

Inu, člověk se mění. A mění se jeho priority, časové možnosti, koníčky... A jak jsem se změnil já, změnila se i má potřeba veřejně projevovat svoje momentální nálady, ale především neustále informovat o své oblíbené kapele (ano, uvědomuji si, že tento blog je poněkud monotematický). Ale právě toto jednostranné zaměření mě přivedlo zpět - s blížící se premiérou filmu Bohemian Rhapsody mi došlo, že by na mé starší texty mohlo padnout oko diváka.

A tak jsem se rozhodl, že čas od času některý ze starších textů poupravím, doplním lety zmizelá videa a fotografie, a tak obecně vrátím těm starým textíkům trochu života. Psal jsem je moc rád. A někdy mi při jejich čtení dojde, že některé nejsou až tak zlé. Tak snad sem tam potěší občasného čtenáře, který sem zabloudí...

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ahoj, i já zde zabrousil pátrajíc po zajímavostech o Queen. Snad ti to dodá alespoň špetku satisfakce, že ta práce nebyla úplně zbytečná. Díky.

Luděk H. Havel řekl(a)...

Tak to jsem velice rád a budu se snažit opravovat a doplňovat starší informace a případně časem doplním i nějaké ty nové ;)

Jan Havrda řekl(a)...

To je dost, že jsi o sobě dal vědět :) Ať se daří!

Luděk H. Havel řekl(a)...

Já o sobě dávám vědět různě, jen ne holt tady, no...