čtvrtek 19. května 2011

Mám to už za sebou...


Milí mladí přátelé, děkuji převelice všem, kteří to se mnou poslední semestry vydrželi…

Když jsem se před nějakými dvěma roky ptal kolegyně, kolik je možné učit kurzů během semestru a nezbláznit se, odpověděla lakonicky: „Jeden. Maximálně dva…“

Dnes, o čtyři semestry a 12 kurzů později, vím, že měla pravdu. Škoda, že jsem ji tenkrát neposlechl… Snad by se mi vyhnulo to absolutní vyčerpání, které na mě padlo během posledních pár měsíců, a které se mi daří odbourat až nyní díky příznivému počasí, ale i faktu, že dnes jsem doučil svůj poslední kurz. Tedy aspoň prozatím, neboť nikdy neříkej nikdy, že… A musím ještě odzkoušet…

Ale i tak s nadějí hledím do dalších dní. A snad se mi podaří zase trochu prokrastinovat na tomto blogu. Ostatně v záloze mám několik nedodělaných příspěvků, které tu měly viset už od dubna… Ačkoliv povinností mám stále dost, takže se budu muset asi rozkrájet…

Žádné komentáře: