čtvrtek 4. září 2008

A je to tady...

Dlouhá léta jsem uvažoval o tom, jakým způsobem se zapojit do internetové komunity.

Začalo to příspěvky na různých chatech, zakládáním profilů na nejrůznějších webech, hlasování v mnoha anketách, ale fenomén zvaný blog mi stále unikal. Nedokázal jsem pochopit, co může lidi pudit k tomu, že usednout před monitor počítače a mají potřebu vyklepat do klávesnice své starosti a radosti, kritické odezvy a zkrátka vše co je v tu chvíli žere.

Ani nevím proč, ale do určité doby jsem tato hnutí mysli nechápal. Možná i proto, že jsem sám doma neměl přístup na síť a tak v těch několika málo chvílích strávených u veřejných (nebo spíše univerzitních) počítačů jsem tuto potřebu nepociťoval…

Nikdy neříkej nikdy, a tak tu sedím a přemýšlím, co bude dál.

Snad se najde čas na psaní.

Uvidíme…

Žádné komentáře: