úterý 13. září 2011

Už jdi s těma Queenama do prd***...!

Nedávno se mi ozval jeden známý a po pochvale blogu se mě zeptal, zda už nechci jít s těmi Queeny do... ehm... však vy víte kam. Přišlo mi to jako zvláštní protimluv. Na jedné straně mi chválil blog a na straně druhé se mu nelíbil jeho (alespoň letos) majoritní obsah.

"Queeny", kalhoty,
které toho zažily už hodně
Inu to je tak. Kdo mě zná, ví, že láska ke kapele Queen je v mém případě věčná. Vzato kolem a kolem - je to jediná láska, která mě zaručeně nikdy nezradí. Manželka promine, ale snad už si zvykla. Ačkoliv tvrdí, že v mém případě to je spíš posedlost a obsese. No, při pohledu na starší a již notně potrhaný kus mého šatníku, na tom něco pravdy možná bude...

Ale když je navíc letos rok kulatého výročí, které mě podnítilo k tomuto trojčení. Jednak to je jistý druh prokrastinace a jednak doufám, že alespoň několika lidem přiblížím genialitu této hudby. Třeba i těm, kteří mají podobný názor jako jeden bývalý spolužák z gymnázia. "Queen mi nevadí. Jen nesnáším ty jejich sbory." Opět zvláštní protimluv...

Ale zpět na začátek - ano, jednoho dne se známý dočká a já už nebudu tapetovat příspěvky o jednotlivých singlech. Bojím se však toho, že to tu ustrne, zamrzne a periodicita přispívání se sníží na jeden cint měsíčně... Ale nebudou tu už Queen... I když...

Žádné komentáře: